Kontakty
Majitelem a provozovatelem e-shopu www.valkyrashop.cz je společnost SPARTAN-X-BRAND s.r.o. se sídlem: Zámostní 1155/27, 710 00 Ostrava.
IČO: 10972447
Adresa pro vrácení nebo reklamaci zboží je: Valkyrashop sro., Kirovova 2302/12 Karviná 734 01, ČR. Vracet můžete státní poštou nebo kteroukoliv kurýrní společností, u státní pošty zasílejte jako balíček RR nebo BA druhou třídou.
Máte dotazy?
SMS servis: +420 723374072 (nepřijímáme telefonické hovory, pouze sms zprávy), e-mail: obchodbrontik@gmail.com, SMS servis znamená, že nás lze kontaktovat sms zprávou a následně odpovíme telefonicky, sms, nebo e-mailem.
Navíc nabízíme:
Možnost bezplatné výměny velikostí, nebo barev u zboží a to do 15 dnů a bez doplatků.
Objednávky ze všech námi provozovaných e-shopů se můžou slučovat za jedno poštovné!
Bankovní účet Valkyrashop.cz pro přímé úhrady převodem na účet:
pro České zákazníky: (Moneta) 2800139587/0600
pro Slovenské zákazníky: (Moneta banka ČR) (IBAN) CZ74 0600 0000 0028 0013 9587 ,můžete dělat úhradu v €.
Variabilní symbol je vždy číslo faktury!, do poznámky můžete zadat Vaše příjmení (není podmínkou)
Do SR prodáváme zboží pouze včetně DPH.
Kdo doručuje
Zasíláme kurýrní službou PPL (DHL v SR), kurýr kontaktuje zákazníka na mobil chvíli před doručením. Pokud zákazník nemůže zásilku převzít v den doručení, dodání se bude opakovat příští den, bez doplatku, nebo se zásilka může na přáni zákazníka uložit na nejbližší výdejný místo.
Zasíláme také přímo s doručením na výdejné místo PPL, kde si zákazník vybere výdejné místo nejblíž ke svému bydlišti a pak si zásilku na místě vyzvedne. Doba uložení na úložním místě je 7 dnů.
Jak dlouho trvá doručení
Lhůta dodání k zákazníkovy jsou (nejdéle) dva dny ode dne odevzdání zásilky z našeho skladu kurýrní službě. 80% zásilek je doručeno na druhý den po odevzdání kurýrní službě. Příklad: zákazník si objedná zboží v pondělí odpoledne, v úterý je zásilka zabalena a odevzdána kurýrní službě, ve středu je zásilka doručena zákazníkovi. Doručování do SR trvá o jeden pracovní den déle! Doručování do jiných zemí EU trvá o dva pracovní dny déle. Informace o tom, že Vaše objednávka byla zabalena a odevzdána kurýrní službě Vám přide emailem.
Jak lze platit u kurýra za objednané zboží?
Pokud jste si při objednaní zboží zvolil platbu formou dobírku - čili platbu až při doručení, budete platit přímo kurýrovy když Vám bude předávat Vaši objednávku. Platit lze v hotovosti tak i platební kartou a to v České i Slovenské Republice.
Poštovné a dobírkovne
Poštovné pro všechny zásilky v ČR bez ohledu na rozměr, nebo hmotnost je: 69Kč při doručování na výdejné místo PPL nebo 79Kč při doručování kurýrem do rukou zákazníka.
Poštovné ZDARMA je pro všechny zásilky v ČR bez ohled na rozměr nebo hmotnost pokud jejich hodnota dosáhne alespoň 1000 Kč.
Poštovné pro všechny zásilky do SR jsou cca. 4.00€ při doručování kurýrem do rukou zákazníka. (cena může mírně kolísat dle aktualniho kurzu koruny a eura)
Poštovné ZDARMA pro všechny zásilky do SR s hodnotou alespoň 50€ při doručení kurýrem.
Poštovné do zemí EU je dojednáváno individuálně dle hodnoty a hmotnosti zásilky a dle cílové země, orientačně je to min. 6€ a max. 10€. Poštovné v rámci EU nikdy nepřesáhne 10€! Pokud budete objednávat do EU vyberte jako způsob dopravy v nákupním košíku In Time v ČR, následně poštovné upravíme.
Dobírka je vždy zpoplatněna částkou 19Kč (0,72€) pro Českou i Slovenskou Republiku. Platba předem převodem na účet, paypal, platební kartou (předem) je vždy bez poplatku.
Daňový doklad - faktura (účtenka)
Fakturu zasíláme pouze elektronicky jako přílohu e-mailu a to hned v prvním emailu který od nás dostanete. Pokud budete fakturu někdy dodatečně potřebovat, kdykoli Vám ji zašleme ve formátu pdf. Pro reklamaci, odstoupení, nebo výměnu nemusíte u nás fakturu přikládat k žádostem! (Fakturu již máme nahranou v systéme s Vaší objednávkou).